(grčki: autos – sam + typos – otisak) Fotohemigrafski postupak koji omogućuje reprodukovanje višetonskih slika u tehnici visoke štampe. Sve tonske vrednosti višetnoskih originala raščlanjuju se u sitne rasterske tačkice odgoarajući oblika i veličina. Za potrebe visoke štampe (tipoštampa, knjjigotisak) izrađuju se rasterski klišeji. U ravnoj štampi (ofsetna štampa) rasterski dijapozitivi ili negativi kopiraju se i obrađuju zajedno sa
(grčki: autos – sam; graphein – pisati) Litografski postupak koji se primenjivao krajem 19. veka. Jednostavnim sredstvima umetnik je mogao da odštampa svoje ručno pisani tekst ili crtež rukom. Crtež ili tekst se prenose pretiskivanjem na litografski kamen ili naznrnčanu cinkovu ploču. Crtež mora biti izveden litografskim tušem, odnosno tekst pisan na pisaćoj mašini posebnom autografskom vrpcom na autografskom
Apcigovanje je nuspojava u štampi koja se dešava zbog nedovoljno dobrog sušenja boje ili nedovoljno dobrog prijanjanja boje na podlogu. Razlozi mogu biti razni, ali je rezultat uvek međusobno lepljenje tabaka (dok su na gomili), distorzija rastera i/ili skidanje boje (kasnije, kada je štampa već u rukama).
Akcidenična štampa Oznaka za sve poslove u štmparstvu koji ne spadaju u uže područje izrade knjiga, novina, časopisa. U akcidenične poslove ubrajamo prigodne štampane stvari u privrednom poslovanju, u službene svrhe i za privatnu upotrebu (plakati, prospekti, formulari, posetnice, oglasi, prospekti itd). To je grana grafičkog – umetničkog i kreativnog rada. U najstarije doba štamparstva
(ital.- aqua forte ; kiselina, mastilo – boja) Akvatinta je grafička tehnika duboke štampe pri kojoj se ploča obrađuje hemijskim putem. Jedna od mlađih tehnika duboke štampe – postupak u tehnici bakropisa. Akvatinta omogućava reprodukovanje polutonova pri površinskom štampanju. Na bakarnoj ploči se prvo izvlače konture i glavne linije crteža radiranjem, a zatim se vrši nagrizanje. Oni
Sve što treba da znate o rupičastoj foliji Dok su znakovi i posteri na izlozima jako efikasan vid reklamiranja, oni takođe zaklanjaju pogled ka izloženoj robi blizu izloga ili ulaza. Jedna od boljih alternativa je providna folija. Ona se spolja jasno vidi dok je iznutra praktično nevidljiva. Šta je One way vision folija? One way
Roll up predstavlja nezamenjiv deo promo opreme namenjen za indoor ili outdoor promocije, ima široku upotrebnu vrednost i veoma je rasprostranjen u promociji proizvoda i usluga. Sačinjavaju ga lagana aluminijumska konstrukcija, grafika na propilenskom baner platnu i prenosna torba. Mogućnost zamene grafike na istim konstrukcijama više puta – izuzetno izdržljiv. Dostupan u dimenzijama: 85cm x 200cm 100cm
Kompanija Jovšić Printing Centar ovog leta pripremila je niz akcija za sve svoje klijente među kojima izdvajamo: 1.000 vizit karti – 4/0 mat plastifikacija 1/0, UV lak 1/0, 300g kunstdruk – 3.200 RSD 1.000 flajera – A6 4/4, 130g/ kunstdruk – 3.900 RSD Prvi utisak je neponovljiv… za prvi utisak nikada nemamo drugu