To je simbol, grafički i vizuelni znak koji igra važnu ulogu u komunikacionoj strukturi kompanije. Logotip je jasan grafički element koji omogućava razliku između preduzeća. Logotip je potpis kompanije, može biti kao nov koncpet, određeni način života itd. Radi se o mostu između javnosti i kompanije. Logotip koncentrisano prenosi detalje u grafičkom prikazu.
Logotip je veoma važan za brendiranje. To je deo vizuelnog identiteta korporacije i potrebno mu je posvetiti posebnu pažnju. Logotip je ono što će ljudi prepoznati i zapamtiti. Dakle, bilo da li sami dizajnirate svoj logo ili ćete angažovati profesionalnog dizajnera, upoznaćemo vas sa nekim od pravila za dizajniranje logotipa.
Logo mora da bude:
- Čitljiv - Mora biti dovoljno jasan da pročita.
- Koherentan, logičan i konzistentan i da se lako razume
- Prilagodljiv - da bude dizajniran u horizontalnom i vertikalnom formatu, u bilo kojoj veličini
- Reproduktivan - može lako se kopira i štampa, obojeno ili crno-belo, na različitim podlogama
- Pamtljiv - lako se zapamti i nikada ne zaboravi
- Bezvremenski - da preživi zub vremena
- Jednostavan - lako se prepoznaje
Nadamo se da vam je ovaj tekst pomogao da se na neki način pravilno orijentišete i razmišljate o dizajnu logotipa, koji će, nadamo se, biti vaš brend u narednih mnogo godina.
"Dobar logo je nešto što možeš da nacrtaš palcem noge u pesku" - Kurt Weidemann
Pon - Pet: 8:00 - 16:00
Subota: 9:00 - 16:00
Nedelja: Ne radimo
Dizajn flajera – vodič kako napraviti dobar flajer?
јануар 13, 2020Zanimljivosti o laserskom graviranju
децембар 24, 2019