Džepni kalendari
Džepni kalendari su praktični za nošenje a uvek ih možete imati pri ruci. Njačešće se drže u novčaniku ili futroli za kartice. Džepni kalendari su jedan od najčešćih oblika reklamnog materijala koji koristi „hand to hand“ način komunikacije sa potencijalnim klijentima. Zbog svoje cene i praktičnosti, većina brendova i korporacija se odlučuje baš za džepne kalendare kada su u pitanju pokloni sa saradnike i klijente, a najčešće ih dobijamo krajem godine uz paket kancelarijskog materijala sa logo-om firme.
Štampa džepnih kalendara vrši se na 350g kunstdruk papiru, sa prednje strane obično je u punom koloru,a dok je sa druge strane štampan kalendar obično u dve boje. Zbog svojih malih dimenzija džepni kalendari trpe različite efekte i tehnike štampe, pa su obično plastificirani kako se zbog nošenja ne bi pocepali ili oštetili, a dozvoljene su u i sve druge tehnike; Parcijalni UV lak, reljef, zlatotisk i drugo. Dimenzije džepnog kalendara dozvoljavaju da se igrate tehnikama, jer ni jedna tehnika nije previše napadna kao što je slučaj sa tiražima većih dimenzija kada više tehnika odjednom mogu doprineti da kalendar vizuleno izgleda prenapadno. Od drugih tehnika koje se koriste to su mat, sjaj, sa zaobljenim ivicama ili perforacijom.
Standardna dimenzija džepnih kalendara je 90x60mm, a posebo su atraktivni kada se rade u istoj dimenziji sa različitim motivima i bojama,
Štampa džepnh kalendara uglavnom se radi tehnikom ofset štampe, jer su uglavnom u pitanju srednji i veliki tiraži, dok se pojedinačni štampaju digitalnom tehnikom štampe.
Džepni kalendari sa stliom po želji štampaju se svakog dana a možete ih dobiti u većini štamparija. Dizajn džepnih kalendara se posebno naplaćuje, osim ukoliko nemate već pripremljen svoj dizajn. Motivi džepnih kalendara su obično verski, novogodišnji, sa logo-om kompanije, ali se rade i kao posebna serija za neki događaj, event, koncert.
Korporativni džepni kalendari odavno su deo korporativne kulture, one mogu ujedno biti i vizit karte sa brojem telefona, logo-om i kontakt podacima firme, a sa druge strane je kalendar. Ovo je odličan način da se izdvojite iz mase i skrenete pažnju na svoj brend, tako što ćete klijentima osim klasične vizit karte ponuditi i mini kalendar koji će ih terati da više puta pogledaju kalendar kada planiraju svoj mesečni raspored a vaš logo ostaće im negde urezan, kako bi vas pozvali kada im bude bila potrebna vaša usluga.
Cena džepnih kalendara je veoma povoljna, zbog svojih dimenzija i tiraža, zato je džepni kalendar jedan od najpovoljnijih načina da se ispromovišete svoj brend a ujedno komunicirajući sa potencijalnim klijentima.