ŠTAMPANJE KALENDARA
Kalendari su idealan način da započnete sa novim promotivnim aktivnostima Vaše kompanije u predstojećoj godini. Treba da ih iskoristite kao marketinško sredstvo koje će preneti određenu poruku Vašim klijentima i potrošačima.
Prilikom dizajna kalendara za štampu povedite računa o korporativnom identitetu Vaše firme. Fotografije proizvoda u pozadini kalendara, kao i sam logo kompanije znatno će pomoći prilikom prepoznavanja Vašeg brenda od strane korisnika tokom cele godine.
KALENDAR KAO REKLAMNI MATERIJAL
Kako bi Vaš kalendar postao značajno marketinško sredstvo u pospešenju samog poslovanja, svaki list papira treba da služi promociji novog proizvoda ili usluge koju nudite. Osim što veliku pažnju treba pokloniti jedinstvenim idejnim rešenjima za Vaše stone, zidne ili džepne kalendare veoma je značajan i sam odabir materijala i poveza za štampu kako bi kod svojih klijenata ili saradnika stvorili sliku kompanije kojoj je zaista stalo do njih.
ZIDNI KALENDARI
Prostor na Vašem zidnom kalendaru treba maksimalno da iskoristitite za reklamiranje sopstvene delatnosti. Ukoliko želite svojim najznačajnijim klijentima da poklonite poseban vid pažnje, postoji mogućnost štampe personalizovanih kalendara, na kojima možete označiti datume i podatke koji su značajni za Vašu međusobnu saradnju.
Zidni kalendari štampaju se u punom koloru na 170g/m2 kunstdruk papiru. Za poveze istih najčešće se koriste metalne spirale. Kompanija Jovšić Printing Centar nudi Vam veliki izbor zidnih kalendara različitih oblika i dimenzija, kao i mogućnost dodatnih tehničkih operacija i štampe na specijalnim vrstama materijala.
STONI KALENDARI
Stoni kalendari štampaju se u punom koloru na visokokvalitetnom premazanom kunstdruk papiru, sa 350g/m2 bindakot podloškom i metalnom spiralom kao povezom. Korišćenjem reljefne štampe, parcijalnog UV laka ili specijalnih vrsta materijala dobićete atraktivne poklone za Vaše poslovne partnere.
Primer stonog kalendara
DŽEPNI KALENDARI
Plastificirani džepni kalendari izrađuju se od 350g/m2 kunstdruk papira. Sa jedne strane radi se pun kolor, dok se sa druge strane kalendara štampa vrši u dve boje. Idealni su kao mali znak pažnje koji na kraju godine možete putem pošte poslati korisnicima Vaših usluga sa željom da se uspešna saradnja nastavi i naredne godine.
CENE KALENDARA
Ovde možete pogledati ponudu kalendara sa cenama.
KALENDARI
Kalendari su jedna od najstarijih reklamnih materijala. Oni imaju široku primenu i dele se prema mestu gde se obično drže, na zidne, stone, džepne kalendare, a zajedničko svima njima jeste da bi trebalo da se nalaze na nekom vidnom mestu, pa čak i u slučaju džepnih kalendara koje nosimo obično u novčaniku i tako da nam bude na dohvat ruke.
Samo od vaše kreativnosti ili kreativnosti dizajnera zavisi i konačni izgled kalendara, koji može komunicirati sa vašim klijentima i potencijalnimm mušterijama umesto vas kroz pametno osmišljene slogane i lepo upakovan logo vaše kompanije.
Praksa deljenja kalendara u različitim svečanim prilikama kao što je Nova godina, počela je još davno. Prva pomisao na kalendare su kalendari sa korporativnim logo-om firme koje firme jedna drugoj šalju za praznike ili godišnjice firme kao mali znak pažnje ali ujedno i podsetnik na uspešnu saradnju koji se nalazi negde na vidnom mestu u kancelariji.
Kako je vreme odmicalo, a trendovi se menjali, menjale su se i tehnike štampe, format kalendara a najviše sam dizajn.
Kalendari 2020. godine u velikoj meri se razlikuju od onih koji su se štampali pre nekoliko desetina godina. Današnji kalendari su hrabri, sa posebnim dizajnom i logo-om ukoliko je u pitanju reklamni materijal za kompanije. Slike prirode, životinja i gradova, polako odlaze u istoriju, a dizajneri ispituju nove trendove koji pre svega predstavljaju same vrednosti kompanije i vizuelno podržavaju njihov brend.
Svaka kompanija želi da kalendari koji se koriste u cilju reklamnog materijala predstave njihove vrednosti, ambicije i dostignuća. Pa će tako kompanija koja se bavi proizvodnjom određenog brenda automobila imati na kalendaru svoje najnovije projekte ili projekte koje je uspešno predstavila u prethodnoj godini. U tom smislu kalendar može poslužiti i kao brošura ili katalog novih automobila.
Štampa kalendara najčešće se radi u sito štampi, a ukoliko su aplikacije u koloru koristiće se digitalna štampa. Standardni formati za izradu kalendara su A3, A4, B3. Ofset štampa takođe je jedna od opcija, a ono što je važno je da ukoliko se radi o korporativnim kalendarima, obično se vrši uštampavanje logotipa.
Tehnike štampe su različite i zavise od vrste kalendara koji se štampa kao i tiražu. Nije svejedno da li su kalendari, džepni, stoni, zidni, jer će od toga zavisiti i tehnika štampe ili detalji poput sjajnog ili mat papira.
Izrada kalendara podrazumeva sklop svih sitnica i definisanje dizajna, veličine, tiraža, vrste papira i tehnike štampe. Danas postoji mnogo načina da vaš reklamni kalendar bude primećen i originalan.
Reklamni kalendari imaju svrhu da ispromovišu kompaniju koja ih poklanja svojim saradnicima, prijateljima kao mali znak pažnje za razlčite svečanosti ili prilikom sklapanja saradnje.
Novogodišnji kalendari za poklon jesu reklamni materijal koji se najviše koristi, zbog svog sadržaja jer je na njemu obično kalendar za narednu godinu, pa je kraj jedne godine idealna prilika da poklonite kalendar za narednu godinu koji je lepo osmišljen, dizajniran i sa logo-om vaše firme.
Cena kalendara je povoljna u većini štamparija. Ona varira u zavisnosti od vrste štampe, tiraža i vrste kalendara da li je u pitanju zidni,stoni ili džepni kalendar jer se i dimenzije a samim tim i potrošnja materijala razikuju pa to značajno utiče na cenu. Na cenu utiče i to da li sami pripremate i osmišljavate dizajn ili se usluga profesionalnog dizajna i priprema za štampu dodaje na cenu štampe.
Popunite formular da bi ste dobili ponudu za Kalendare.
Obavezne informacije: tiraž, dimenzije, rok.
Pon - Pet: 8:00 - 16:00
Subota: 9:00 - 16:00
Nedelja: Ne radimo